Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.06.2018. 10:10
Sanacija ceste, dionica Dokanj – groblje
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za nabavke, a po provedenom postupku za nabavku radova na sanaciji puteva na području grada Tuzla putem otvorenog postupka, Pomoćnik gradonačelnika za Službu za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica, donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se preporuka Komisije za nabavke, te se ugovor za nabavku radova na sanaciji puteva na području grada Tuzla dodjeljuje ponuđačima kako slijedi:
- za LOT1. ponuđaču „S.E-SARAJKA" DOO ŽIVINICE, sa ponuđenom cijenom od 68.150,00KM bez PDV-a odnosno 79.735,50KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
- za LOT2. ponuđaču „S.E-SARAJKA" DOO ŽIVINICE, sa ponuđenom cijenom od 48.235,00KM bez PDV-a odnosno 56.434,95KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
- za LOT3. ponuđaču „HOLEX" DOO ŽIVINICE, sa ponuđenom cijenom od 28.691,29KM bez PDV-a odnosno 33.568,81KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
- za LOT4. ponuđaču „HOLEX" DOO ŽIVINICE, sa ponuđenom cijenom od 12.694,00KM bez PDV-a odnosno 14.851,98KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
- za LOT5. ponuđaču „HOLEX" DOO ŽIVINICE, sa ponuđenom cijenom od 13.306,00KM bez PDV-a odnosno 15.568,02KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
- za LOT6. ponuđaču „RIAL-ŠPED" DOO DOBOJ ISTOK, sa ponuđenom cijenom od 131.800,00KM bez PDV-a odnosno 154.206,00KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
- za LOT7. ponuđaču „HOLEX" DOO ŽIVINICE, sa ponuđenom cijenom od 46.628,00KM bez PDV-a odnosno 54.554,76KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
- za LOT8. ponuđaču „S.E-SARAJKA" DOO ŽIVINICE, sa ponuđenom cijenom od 6.310,00KM bez PDV-a odnosno 7.382,70KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
- za LOT9. ponuđaču „ROADING" DOO GRAČANICA, sa ponuđenom cijenom od 162.385,00KM bez PDV- a odnosno 189.990,45KM sa uračunatim iznosom PDV-a;
Član 2.
Ova odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Ova odluka će se objaviti na web-stranici ugovornog organa (www.tuzla.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 05-14-3175-2018 od 07.05.2018.godine.
Postupak nabavke je proveden putem otvorenog postupka za dostavu ponuda za koji je objavljeno Obavještenje o nabavci broj: 1004-1-3-40-3-59/18 objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 08.05.2018.godine. Postupak nabavke provela je Komisija za nabavke imenovana Rješenjem broj: 05-14-3175-2018 od 07.05.2018.godine.
U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku javne nabavke za LOT 1, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da su sve ponude prihvatljive i da nema neprihvatljivih ponuda.
U postupku javne nabavke za LOT 2, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da su sve ponude prihvatljive i da nema neprihvatljivih ponuda.
U postupku javne nabavke za LOT 3, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da je 5 (pet) prihvatljivih ponuda;
- da je 1 (jedna) neprihvatljiva ponuda.
U postupku javne nabavke za LOT 4, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da su sve ponude prihvatljive i da nema neprihvatljivih ponuda.
U postupku javne nabavke za LOT 5, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da su sve ponude prihvatljive i da nema neprihvatljivih ponuda.
U postupku javne nabavke za LOT 6, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da je 5 (pet) prihvatljivih ponuda;
- da je 1 (jedna) neprihvatljiva ponuda.
U postupku javne nabavke za LOT 7, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da su sve ponude prihvatljive i da nema neprihvatljivih ponuda.
U postupku javne nabavke za LOT 8, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da su sve ponude prihvatljive i da nema neprihvatljivih ponuda.
U postupku javne nabavke za LOT 9, utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 6 (šest);
- da je blagovremeno zaprimljeno 6 (šest) ponuda;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da su sve ponude prihvatljive i da nema neprihvatljivih ponuda.
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijih ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da su ponuđači dostavili ponudu sa najnižom cijenom, nakon provedene e-aukcije, za pripadajuće LOT-ove. Obzirom da je najniža cijena bio kriterij za dodjelu ugovora, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke Uredu za razmatranje žalbi putem ugovornog organa.
Broj: 05-14-3175-2018
Datum, 01.06.2018.godine
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RAD PUTEVI Bihać d.o.o. - Ulica M.Š. Kurtćehajića bb. 77101 Bihać
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
Roading d.o.o. Gračanica - ul. Sprečanski put bb 75320 Gračanica
-
ARAPOVAC PUTEVI d.o.o. - Ratkovići, ul. Izeta Ahmetovića br. 62 75246 Čelić
-
D.o.o. PGP-GRADITELJ Bijeljina - Pavlovića put 87 76300 Bijeljina
-
ENERGETIK d.o.o. Banja Luka - Ulica Dubička broj 90 78000 Banja Luka
-
RADIŠA d.o.o. Bijeljina - Svetozara Markovića 3 I 76300 Bijeljina
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina